Henna Caca Noir

Det gäller att ha tid när man skall ta till att använda henna från Lush (detta gäller visserligen all sorts henna, men men) och efter mer än sex timmar har jag åtminstone mörkare hår även om det är att ta i att kalla det svart. Geggan var som tidigare skrivet mycket lätt att blanda till och smeta in även på egen hand, att få ur det var däremot lite djävligare..


Att bo på ett ställe med vattenberedare är inte att rekommendera eftersom varmvattnet tog slut efter halva tiden och jag var tvungen att schamponera håret två gånger för att få ur allt. Första gången när jag bara sköljde så höll sig troligen kakaosmöret kvar i håret vilket gjorde det tungt och slemmigt, nu är det däremot fluffigt och mörkbrunt. 

Helt klart värt det eftersom jag även vet att håret mår bra av allt detta omständiga, helt klart något att anstränga sig med för oss allergiska stackare. ..och bryr jag mig om hur jädra illa bilderna ligger? Naaaah!

Kommentarer
Postat av: Pattsy

va du är söt Alfie =)

Postat av: susanne

hmm visst älskar man att duscha i kallvatten det är ju så trevligt...NOT!!!!

2009-03-18 @ 01:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback