Ostadigt

Dagens läge är inte roligt någonstans hur mycket jag än bara försöker läsa serierna så pockar verkligheten på mellan varven och förklarar om kris, varsel och elände. Varför finns det inte en lätt väg ut? Jag vill kunna tänka på att jag förr eller senare ska kunna flytta hem men då vill jag att Andreas ska ha ett jobb innan så vi inte är två eländen men det känns långt borta med besparingar, långsamma kommuner, Fan och hans moster samt alla barnbarnen.

Annars försöker jag att rymma in i Harry Potter och nuet. Jag gör saker och tänker inte på något annat för det känns bäst så. Det som jag kan fokusera på nu är att Frankensteins bil har ett låst hjul vilket gjorde att jag inte kunde ta mig till jobbet. Hade det inte varit sista arbetsdagen för en av damerna så hade jag hoppat tillbaka till sängen istället.

Kommentarer
Postat av: Pattsy

men du har mig som är en räddare i nöden. eller en riddare i knasig audi =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback