Ont om plats

Mina böcker tycks föröka sig, det har inte alls något om att jag köper nya, nej nej.. Helt plötsligt så är där fyra böcker istället för tre och jag vet verkligen inte hur det kommer sig. Jag kommer få göra någon sorts provisorisk bokhylla snart men jag vet inte av vad. Jag skulle kunna ta de två som jag har stående i köket men var ska jag ställa allt det böset då? Gah. För min bokhylla kommer INTE ner hit! Jag vill inte rota mig här, jag vill kunna tänka hemåt.

Helgen ser jag fram emot, Göteborg nästa med en hoper bra varelser och det blir Sci Fi-bokhandeln (annars kommer jag ställa mig och stortjuta högt) och Spel i Focus för att köpa ett set med fina röda tärningar bara för att. Jag vill ha tärningar, fina tärningar. MÅNGA tärningar! Mwhahahahaha!

Fast egentligen borde jag städa. Och diska. Men det är inget roligt. Och min fina kjol med dödskallar är jättefin och jättekort. Som det ska vara.

Fast jag borde börja träna, massor. Svettas som en gris för att få bort späcket och det dåliga samvetet. Få hjärnan att komma ihåg att det är rackarns roligt att träna men jag tror det blir nästa vecka. Jag tar nog en lång promenad i helgen för jag vill inte riktigt springa runt på de här vägarna i mörkret, jag vill utforska dem i ljuset så jag inte behöver ringa till Eniro och säga att jag är vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback