Loot of Dooooom!

(Titeln stulen från Mossa, vem annars?)

I julklapp fick jag:

Väska till mitt DS lite med Indiana Jones! Yay! Indy!
En fin röd glaslykta
En röd väska med matchande klocka
En mumsig tvål för torra händer som luktar som ett gott te
En berlock till mitt pandoraarmband
En fin bok att rita in mina smycken i
Lyxiga blyertspennor att rita in smyckena med
Presentkort på Adlibris (vilket resulterade i Skullduggeryböckerna och Twilight) En stor fin lykta Mintchokladhonung (tog slut innan mellandagarna..)
En liten Bullet Bill tänkt för Frankensteins bil
Förbundsarken som ska sättas upp i bilen
En nyckelringsgrej för ett dsspel med en minids på
Diablo II - expansionen
En fin mössa och en halvfärdig halsduk som mamma vackert får sticka vidare på eftersom jag är inkompetent och inte stickar på samma sätt
Päng-Harrh
Ett rött glasfat att ha fina saker på, jag tippar på att ha ett par ljus på det
Två reflexdjur, en älg så att älgarna ska se mig och en lysmask
En bok om Zelda-filosofi
Sådana där lyxiga ansiktsgrejer som jag aldrig kommer våga använda för att jag inte vet hur man ska göra och troligen kommer använda dem som smörgåspålägg istället
Pirahna Pete

Jag tror att jag fick med allt... Underbara julklappar!

Kommentarer
Postat av: Pattsy

Vi får väl ha en spa-afton =) Så kan du använda dina lyxiga saker för ja tror ja oxå har nåt sånt liggandes som ja inte vågat använda... Annars har ja en bok fylld med såna tjejiga saker hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback