Uppdatering

Jag har nu gått runt i en sovtröja med Hello Kitty på samt rosarutiga pyjamasbyxor sedan.. i fredagskväll kan jag tänka mig... Inte riktigt säker om jag snubblade i dem innan jag kröp till sängs eller om jag tog på mig dem när jag vaknade vid nio på lördagen. Hur som haver har jag gått runt i samma kläder sedan dess och jag ämnar inte duscha och slänga dem i smutstvätten förrän jag har fått rent och ordnat här.

Hittills har jag plockat ner adventsljusstakar och stjärnor, plockat in böcker i min provisoriska bokhylla, staplat upp allt som legat på golvet på möbler för att kunna dammsuga, skrubbat av handfat och toastol, släpat ut både mattor och sängattiraljer för vädring, dammat, vädrat, dammsugit omgång ett samt tvättat två tvättmaskiner varav jag är på väg för att hämta upp den andra för att hänga upp alldeles strax.

Så det här tänker jag skriva upp som träning, banne mig!

Jag slötittade lite på platsbanken och inte finns det mycket där hemmavid. Jag kanske bara ska se till att göra ett tillräckligt grovt brott för att hamna på Kumla helt enkelt? Köpoängen är det däremot inget fel på. Vilket gjorde att jag just kom på att jag har glömt att tacka nej på en lägenhet i Örebro, hoppas inte mina poäng blir lidande.

För det är inte "om" jag ska flytta hem utan NÄR som sagt. Jag måste bara hitta något att göra där uppe och det snart. Gah. Hemlängtan är som störst på söndagarna för på vardagarna hinner jag inte att göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback