Stukning, städning och släkten kommer

Som sagt är det värst med helger när all fritid slänger sig runt hjärnan som en kopp knark och får igång allt. Jag hoppas verkligen inte att det är någon som tog illa vid sig av mitt utbrott angående skolor.

I alla fall. För en vecka sedan så vrickade jag mig på det mest muppiga sätt någonsin och den bjuder jag helhjärtat på för att underhålla mina få men trogna (?) läsare. Vid en skoprovning i en affär i Ullared så kändes det som att mina fossingar måste lukta bra illa efter tio timmar i gamla skor och jag tänkte provsniffa lite för att bedöma om jag ens ville köra ner dem i nya skor i butiken eller om det skulle gå under termen "You try, you buy - SMELLY!". I alla fall så är jag inte den mest viga person jag känner så jag tog tag om vristen för att hjälpa till och det mest läskiga brak kommer från fotleden. Det lät så illa att det inte hade förvånat mig om jag hade suttit med bara foten i handen.

Detta resulterade i att jag knappt kunde sova under natten eftersom jag vaknade av att det gjorde ruskigt ont när jag skulle vända mig, tyngden av foten var illa nog för att det skulle göra ont. Under dagen som kom började jag med att halta, halta med puckelrygg och förfölja Patricia till att kunna gå normalt men träning var det inte tal om. En vecka senare ömmar det fortfarande om jag tar den i vissa vinklar men jag överlevde gårdagens step up-pass och det var så rackarns roligt att jag ser fram emot morgondagen.

Träna är bra.

Nu ska jag däremot umgås med Mario och mina gratis kanelbullar.

Samt i helgen så kommer syster, moder och faster. YAY!

Kommentarer
Postat av: Pattsy

1a gången du omnämner mig som Patricia.... =) Du är bäst Alfie å säkert en av dom mest oviga ja känner =D PUSS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback