Små egenheter

När jag skriver in mitt lösenord till internetbanken så får jag alltid tvångstankar  om att jag inte får tänka det utifall att någon kan läsa mina tankar och sedan logga in på mitt konto (som om jag har så mycket pengar att stjäla därifrån.. PFT!) men lugnar mig sedan med att jag faktiskt har engångskoder som gör det hela lite svårare.

När jag var färdig med min dusch nyligen så kom jag även på mig själv med att stirra på mig själv i spegeln samtidigt som jag vrålade "PYJAAAAMAS!!!" till min egen spegelbild.

Japp, japp.

Dags att betala räkningar och ja, jag tänkte den där harangen denna gång också.

Kommentarer
Postat av: Pattsy

Tjopp =) Ja utmanar dig att göra den quiz el va man ska kalla de som finns på min blogg =) Rolig å klurig. Lycka till. Pussåkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback