Förhastade slutsatser

Taget från metro.se:

"Allt från den bakåtkammade frisyren till de båda unga männens musiksmak knyter ihop dem.

På en webbsida listade Auvinen bland andra de tyska industrirockbanden banden Rammstein och Eisbrecher som sina favoriter.

På Youtube listar Matti Juhani Saari just Eisbrecher och Rammstein som sina favoritband. Jokela-skytten var också en beundrare av våldsamma skräckfilmer, precis som Matti Juhani Saari."


Attans. Detta betyder att jag kommer skjuta ner en skola under min livstid alltså? Jag tycker om skräckfilmer, tycker om Rammstein och dessutom så spelade jag mycket Doom II och jag spelar rollspel då och då.

Herregud, lås in era barn för snart kommer jag och skjuter ihjäl dem!


...jag måste bara göra ett klipp och lägga in på youtube först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback