För den sockrade sidan av livet

Som tidigare kommenterade så hårt förklarade för mig (visserligen vet jag redan om problemet) så gnäller jag duktigt mycket när jag lika gärna kunde vara uteliggare (barnen i Afrika för fanken! Tänk på BARNEN!!!) och därför är min lösning här.

http://tipptopps.blogspot.com heter lösningen på detta problem och de som inte vill ha lika mycket gnäll eller helt enkelt vill se den ljusare delen av vardagen utan att närkingen knackar på kan varva mellan denna och den nya. Däremot så går det tyvärr inte att vara totalt överlycklig över vardagen hela tiden heller och visst skäms jag över att jag tycker att det djävlas när jag helt enkelt borde tänka på barnen i Afrika.

Men, men. Nu kan man välja, eller ha båda! Precis som med Fanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback