Band

Jag har inte träffat min extrasyster i verkligheten sedan... oktober är det väl nu? Ändå så känns det på något vis som om det var igår vi sågs senast. Allt är som vanligt, så som det ska vara. Visst, samtalen är förändrade, situationerna är kanske förändrade och personerna kan vara förändrade här och var men i grunden är allt sig likt.

Så som det ska vara. Det ska kunna gå lång tid mellan varven men om det är rätt sorts folk så ska allt vara som tidigare utan pinsamma tystnader och liknande.

Ju mer jag träffar mina vänner, desto mer sorgligt känns det att flytta..

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Pratade med Einar om din flytt och han kommer med mig ned och hälsar på dig för rollspel och jakt efter roliga saker längsmed havsstränderna någon gång under sommaren. =) Dessutom skall jag och Oscar bo ett par veckor i Marstrand i augusti, då måste du hälsa på någon helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback