Funderingar innan läggdags

Jag står här och plockar sporadiskt in kläder i garderoberna, kommer fram till att jag inte kommer få plats samt funderar på nuvarande situation.

På onsdag ska jag ge mig itu med att döda något och jag har verkligen inte några skuldkänslor. Kanske är jag bara kall när det gäller sådant men det var inte svårt att ge en förklaring till varför jag ska göra som jag bestämt mig.

Overkligheten var total när jag tittade på de där förhatliga två strecken som förklarade att det troligen finns en alien på insidan och det känns tämligen otroligt. Jag önskar bara jag kunde ta itu med det nu på en gång, jag vill få bort eländet ur min kropp.

Jag vet inte om jag ska säga något till kära mor och syster bara för att men det känns tämligen onödigt, den första som fick veta det (förutom den inblandade men det räknas inte) var bästa vännen och det känns som om jag lika gärna kan stanna där.

Äsch, jag skiter faktiskt i vilket. Det är ingen stor sak och så är det med det.

Sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback