Julstämning

Jag åkte till Ge-Kås idag, så går det när man bor sisådär en och en halv mil ifrån Skandinaviens största varuhus, för att titta på lite saker  och har kommit hem med en del julklappar. Mossa har en hel drös med saker som jag tror att hon  kommer tycka om, min extramamma har fått något riktigt trevligt att nyttja, pappsen har sevärdheter och jag har gjort en provisorisk adventsljusstake bestående av ett ljusfat med fyra blockljus på som jag ska drälla ut lite krossat glas runt.

Så när jag kom hem i snöslasket bestående av stora underbara snöflingor som tyvärr inte fastnar på marken för  att det är för blött och möter mitt hus med båda ögonen upplysta av adventsljusstakar och stjärnor så kändes det riktigt trevligt och juligt.

För att lägga till på lyckan så blir det jul"lov" i två veckor!

Några julklappar är kvar att införskaffa men  jag  tror nog att resten av  kvällen skall tillbringas i soffan med A very scary solstice för att slå in julklappar samt äta någon pepparkaka och dricka lite julmust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback