Jag är så förbaskat.. NORMAL

Säg någon som inte mår dåligt nuförtiden. Någon som inte har monster på insidan på ett eller annat sätt, de som man ser demonerna landa vid, de som har skuggor runt sig.

Överallt.

Bara en sådan sak att man inser att man står tre stycken i ett samtal och samtliga tre äter varsin olik medicin för sådana där saker som inte går att ta på.

På ett idiotiskt sätt så kan jag mycket få gånger få den där känslan av att jag bara är en wannabe som vill vara som alla andra bara för att jag har det riktigt lätt jämfört med alla andra. Precis på det sätt som jag så innerligt önskade att jag var åtminstone bisexuell när jag var sexton.

Att inte kunna ta på det. Att inte kunna lyfta på tröjan och visa upp en stor svulst för att visa vad som är fel utan istället behöva sitta och förklara för någon som inte kan titta rakt in i min hjärna för att bestämma åkomman.

Så egentligen skulle man kunna säga att större delen av befolkningen går runt och är förkylda. Fast utan symptom och utan att det smittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback