Irritationsmoment

Det finns mycket här i världen som stör mig, många av de sakerna finns på internet också vilket gör att jag ibland undrar vad i hela friden jag gör här.

Varför måste alla ställen hela tiden nyttjas för att jaga efter livspartners? Varför måste man hela tiden stöta på idiotiska presentationer där de förklarar vad det är ute efter även fast det bara är vanliga communities? Varför? Det finns sådana ställen redan, varför inte hålla sig till dem istället för att hela tiden blanda in de få frizoner som finns? Jag är trött på att fylla i min civilstatus så fort man ska göra en presentation, att hela tiden förklara om man är oönskad eller inte. Alla ställen där man kan välja vad man är ute efter.. BLÄH!

Det finns viktigare saker att berätta om sig själv än om man är singel eller inte, om man är ute efter livssällskap eller lekkamrater. Jag vill veta om resten av världen tror på troll och tomtar, om de är ute efter Nessies existens eller Tom Cruise's död, de viktigare sakerna som visar vad de är för några. Jag skiter väl i om de tycker om långa promenader, hålla hand och laga mat.

Åt helvete med onödig information och fram med den viktiga, berätta om ni tror på Sasquatch eller inte istället!

Kommentarer
Postat av: H-T-J

Jag sökte efter en bild på en clown, och fick upp dig, så grym. Sen dess är jag en trogen besökare. Gillar verkligen din blogg, gillar ditt sätt att skriva och jag känner så väl igen dina tankar. Jag har "läst ikapp" och följer den varje dag. Jag lever också med frustrationen i att allt det futtiga som är så normalt och viktigt för alla andra känns fånigt, falskt och meningslöst i mina ögon. Det måste finnas ett annat sätt att göra den här skiten på! Det måste finnas ett sätt att få deras ytliga, töntiga vardag att falla tillbaka på dem själva. Det är inte vi som ska lida, vi som tänker med hela själen, det är dem! Hade de haft hälften av den självinsikt som du har så hade de kanske varit värda att titta på. Det är inte du som ska gå hos någon jävla kurator, du vet vad det handlar om, du vet vem du är. Det är de där jävla äcklena jag trängs med på tunnelbanan om morgnarna som borde gå och prata med någon.
Läste den här grejen härom dagen och en hel del föll på plats.
http://www.anus.com/zine/articles/nihilist/swedish-language.html
All for now.

2007-09-24 @ 08:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback