Tecken på att du börjar förvandlas till ett sunktroll

* Disken diskas inte på flera veckor men ändå så växer inte berget, återanvända saker är en gyllene regel och tekoppen börjar skifta mer åt brunt än vitt på insidan.

* Kommer det oväntat besök kan det ibland hända att strumpor måste slängas in i sovrummet för att de ligger mitt i hallen.

* Smutstvätten ligger i en cirkel RUNT tvättkorgen eftersom det är så jobbigt att slänga dem I tvättkorgen.

* Den använda disken står runt datorn.

* Det städas inte mer än vid besök, samma med bäddning.

* Laga mat? Pfft, det finns ju Kelda färdiga såser och pasta!

* Damm är en livsform och skall absolut inte dödas genom att dammas bort.

* Stolar är jättebra avlastningsplatser.

* Ren tvätt mår bra av att stå i hallen i minst en vecka innan den läggs in i skåpen.

* Toalettgolvet mår som bäst av använda träningskläder.



Aaah, är jag inte älskvärd? Däremot duschar jag varje dag, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Lzze

Jag skulle nog också leva så om det inte vore för att morsan skriker på mig varje dag :P

2007-03-13 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback