Går i baklås

Bokhyllan är nu nedmonterad, fraktad till pappa, uppmonterad och fullproppad med cirka 99 procent av min boksamling. Aldrig har mitt vardagsrum sett så tomt ut.

Den här veckan ska jag packa ner onödiga köksprylar, rensa kläder, rensa skrivbordet och försöka ta tag i att göra det jag ska göra i arbetsbänken så att jag kan plocka ner den med.

Lördagen tillbringade jag hemma hos kära mor och Åke med god mat och alldeles för mycket vin vilket resulterade i ett styck gråtmild Alv som nästan cyklade i diket på vägen hem för att sedan somna med strumpbyxorna på, nedkräkt handfat och blodiga strumpbyxor.

Visst är det härligt med bakåthopp?

Ska äta frukost nu och försöka komma fram till att jag inte behöver stressa idag utan istället kan försöka göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback