Nä, nä... Ja ä'nte bitter!

Jag är mest bara besviken. Besviken av att jag känner mig ganska ratad. Inte ett ljud om kommande framtiden. Inte ett pip ens och jag VET att den informationen har kommit ut.

Visst, jag skulle i princip kunna fråga rakt ut men jag orkar inte för det bedyras bara motsatsen och det känns ganska fånigt då. Men det är klart som fan att det svider till att se att det går bra att göra ljud från sig till annat håll men inte hitåt så jag har säkerligen gjort något fel eller liknande.

Det är väl bara i mitt huvud. Kanske är jag som är självupptagen som tycker att det är en ganska stor sak men jag vet inte. Det är väl mer att det är vanligt folkvett så jag får väl bara släppa eländet nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback