Äggstanning

Det känns lite som om jag bara lever på halvfart numera, jag har inte en aning om vad jag vill göra med mig själv och jag har många saker jag borde göra för att råda bot på det.

Visst skulle det vara skönt att fortsätta studera bara för att men jag VILL INTE ha mer studielån för ingenting, jag har en utbildning som egentligen känns ganska meningslös för arbetslivet (även om jag inte ångrar den en enda sekund) så varför ska jag fortsätta med sådana saker för? Hitta det där perfekta arbetet, sådant som bara händer på film för i verkligheten arbetar man för att få pengar som man kan ha roligt för.

Jag skulle vilja resa bort någonstans men jag vill inte åka själv för det är tråkigt, jag vill mycket saker men jag är lite som en urblåst ballong.

Eller så vaknade jag bara på fel sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback