I spindelnätet

Saker och ting är aldrig lätta. Separationsångest blev det nyss kallat. Förvirring och åter förvirring nöjer jag med att kalla det.

För det är ungefär så det är. Gårdagens samtal blev även det förvirrande och jag tror inte att vi kom fram till något mer än att man ska fundera över situationen. Jag tror inte det är något, men det känns på något sätt bra att lufta orden, kanske är det bara det som behövdes. För att komma över den där puckeln.

Fast jag är inte säker på att jag vill över puckeln. Eller, jag vet inte. Den som har de bästa svaren på alla mina frågor är dessvärre jag själv och jag är inte riktigt samarbetsvillig för stunden.

Leva i det förflutna är farligt att göra, försöker så gott det går att undvika. Men det kanske går att skapa nya saker av annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback