Hur i hela friden...

Jag har nu varit övernitisk och gått igenom varenda förbaskade framträdande som finns med på Sjuhäradsfestivalen och jag har upptäckt att jag troligen kommer behöva klona mig på ett eller annat vis. Självklart ligger Yvonnes framträdande Automagisk Verklighet först på listan och jag ska sitta längst fram och tindra med ögonen (samt finnas bra till hands om steppning behövs) men det finns mycket annat spännande.

Viisa lockar med nyckelharpa, Ninjaspark med blippblopp, Gå och dränk dig, Stick och brinn, Navid Modiri och Gudarna, Circus Miramar, taekwondo, teatersport, Dörrarna, Die Zombiejäger, Albert Einstein Show, Föredrag om Legend of Zelda (självklart), Ninja Magic..

GAH! Så mycket spännande, så lite jag!

image20

Var där eller var en fyrkantig rektanglär sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback