Förbannade, djävla, idiotiska, förbannade, KUKHUVUDEN!

"Nej, jag ska behålla för att jag har redan tagit bort en gång och det gör jag inte om!" måste väl vara en av de vanligaste ursäkterna för att behålla barn. Vad sägs om att alla förbannade idiotiska honor med tickande klockor tänker över saker och ting, situationen för stunden och SER TILL ATT SKYDDA SIG?!

Det är inte en ursäkt att ta till, om man nu inte vill göra något sådant en gång till så SKYDDAR MAN SIG. P-piller är inte så förbannat dyrt, kondomer må vara tråkiga men de fungerar större delen av fallen, spiraler finns för de som inte tål hormonerna så vad fan är problemet?

Jag blir så förbannad att den största önskan för stunden är att göra en riktig snorloska som sedan skall placeras i ansiktet på alla förbannade konor i världen som tar till det där. Vad sägs om att skaffa sig bättre män som kanske vill vara delaktiga? Jag må vara en barnahatare av stora mått men jag är väl fanimig inte så förbannat korkad att jag skulle ta till sådant! Mina småsyskon kan säkerligen räknas som plåsterbarn varav min yngste bror knappt kommer ihåg att mamma och pappa har bott tillsammans, hur djävla roligt är det på en skala?

Alla djävla slampor borde tvångsteriliseras för att komma till verkligheten, sedan kan de fanimig sitta och ruttna bort på en ö med stulna babianbarn som sakta svälter ihjäl för att deras kroppar inte kan ge dem vad de behöver.

Nej, jag tänker inte vara snäll och förstående, jag skiter i att jag kanske kommer komma i en sådan situation själv någongång för även om jag inte har några planer på att bli förälder så har jag vett nog att tänka på andra. Ibland är det bättre att låta saker vara intet istället för att säga "Tänk om mitt barn hade kommit på botemedlet mot cancer?!" och sedan våndas över det. Själar återföds och jag tror inte ödet skulle låta en sådan stor sak försvinna i en abort om det nu är meningen att ett sådant botemedel ska uppfinnas.

Spontana utbrott är härliga, pulsen blir så skrämmande hög då och den där känslan av maktlöshet gör mig tokig.

För att avsluta mitt vredesutbrott tänkte jag skriva ett antal svordomar till.

Helvetes, djävlars djävlar, fan och hans moster, könsord, könsord, sexförsäljare, fuktig sommaräng, utstickande klump, svordom, bomber och granater, Reinfeldt, EU, Förenta amerikanska-djävla-staterna.



Moralkakor och predikningar betackar jag mig för även sådana saker som: "Du kan faktiskt inte säga något om det där för det kan vara si och så och ditten och datten och blädiblä" eller att abort är mord. Ibland kan mord vara saker som är nödvändiga, hur illa det än må låta.


Homo idiotsapiens, jag förbannar att jag är en av dem jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback