Meningslöst

Jag kom upp från sängen fyra på eftermiddagen idag, jag hade inget annat för mig så jag låg i sängen och somnade om med jämna mellanrum. Det har resulterat i en dundrande huvudvärk och en känsla av att jag är totalt värdelös.

Sitter nu och tittar efter arbete och fastnar i djungeln, funderar återigen om jag ska gå till arbetsförnedringen men det enda de gör är en plan för att få bort mig från statistiken så fort som möjligt. Det som de skulle behöva hjälpa mig med är en fast telefon så jag kan ringa runt och försöka hora bort mig istället. A-kassa är jag ju inte med i och det är ju inte som att arbetsförnedringen är kompetenta och utbildade människor precis.

Vad har det gått? Tre veckor? Klättrar redan på väggarna och får panik över att jag inte har någon sysselsättning, samtidigt så har jag mage att vara kräsen men någon måtta får det vara. Telefonförsäljare är samma sak som husmögel, dåligt och förstörande.

Hatar det här. Jag är inte gjord för att sitta still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback