Livet på forumen

Efter någon veckas hängande på ett Helgons forum i ämnet sex har jag kommit fram till att jag borde lämna tillbaka rätten att leva för uppenbarligen förtjänar jag den inte.

En hona skall numera vara:
* bekväm i sin egen sexualitet
* nöjd med sig själv, både med och utan kläder
* kunna prata för sig
* kunna ta för sig
* kunna beskriva exakt hur hon vill ha det

Listan kan göras lång. Uppfyller man inte dessa kriterier så är man uppenbarligen inte mogen att ha sex och inga undantag finns. Sådana här små trivialiteter som blyghet och liknande finns det inte plats för, nej nej.

Jag råkade andas lite i en diskussion angående oralsex att jag ibland hellre undviker det eftersom jag har svårt att vara verbal i sänghalmen och ge instruktioner. Att ligga och ge vägbeskrivningar i sängen är ungefär lika upphetsande som att se (sätt in valfri, motbjudande känd manlig person här) naken men uppenbarligen skall jag bara svälja mina egna åsikter, lida och säga hur jag vill ha det för att slutligen inte njuta överhuvud taget eftersom det då (hur rätt det än skulle genomföras) skulle ge lika mycket nytta som att klia mig på handen.

Jag blev istället informerad om att jag uppenbarligen inte var mogen för sex på grund av att jag är blyg. Intressant. Är jag den enda blyga personen här i världen? Tror inte det, förmodligen skulle större delen av svenska befolkningen få lämna in sexlicensen om det var sådana hårda krav.

Jag är inte helt nöjd med min kropp och skäms ibland av att veta att motparten tittar på mig vilket gör att jag nästan omedvetet tittar bort för att försöka glömma att han ser på mig. Det är alltid en liten gnutta av mig som är rädd för att det ska komma en negativ kommentar när man är som mest sårbar. Men det får jag inte vara, jag måste vara totalt komplett nöjd med mig själv, inte ta till mig komplimanger utan bygga upp det helt själv utan hjälp.

..och det roligaste av allt är att det var inte stor portion av dessa som var äldre än mig, enbart en kan jag dra mig till minnes nu men hon bad om ursäkt ifall hon lät hård och att hon inte menade det på det sättet.

Så nu hoppas jag att det finns humor bland de läsare jag har som förstår att jag inte menar allt det här med blodigt allvar för i så fall skulle jag ge mig ut på seriemördarturné för att avliva alla odugligt levande människor för allvarligt..

Hur många passar in i formen med att vara totalt komplett nöjd, totalt öppen, totalt tillfreds?

Det är inte första versionen av matrixen vi lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback