Små sekunder av skräck

På samma gång som jag är rädd för att få avslag så är jag även livrädd för att få ett ja. Det har varit många effektiva timmar av att förtränga allt det innebär eftersom det inte ens är verklighet, ingen idé att ta ut saker och ting i förskott.

Så jag andas ut, jag andas in, jag andas ut, jag andas in och jag kopplar bort den delen så länge för senare bruk.


Mitt liv är för stunden en hög med papper, allt går visst att få på sådana men då undrar jag varför inte alls finns nedskrivet i så fall. Blanketter med kryssbara rutor och fält där det gäller att skriva korrekta siffror så att inte datorn får panik över att försöka läsa min handstil, det är farligt att ha annorlunda handstil. Stackars datorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback