Mycket går att likna vid denna produkt

Efter att ha varit ännu en tur till Hallsberg som med bussarnas lite skeva tidtabell (när ska världen börja snurra runt mig egentligen? Skärpning, bussbolag!) så har jag nyss kommit hem och slevade ner havregryn och vatten i en skål för att äta en alldeles försenad frukost.

Självklart vänder jag på mängden, det är ju ändå hela två ingredienser, vilket resulterar i en dubbel sats och en Alv i matkoma.

Havregrynsgröt är inte gott. Det är inte äckligt heller. Det bara... är. Jag äter det för att stilla hungern i brist på annat men det behövs mycket tillbehör för att göra det njutningsfullt.

Mycket annat är så här i verkligheten också. Saker är slemmiga, nödvändiga och måste sväljas ner bara för att man måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback