Idiotiska människoapor...

Jag utövade ett experiment nyligen och det visade sig vara sanning, på en timme hade jag fått mer träffar på min lilla tentakelbimbo än någon av de bilder jag har lagt upp under senare år. Däremot dröjer det bara några sekunder innan någon måste lägga en meningslös kommentar.

"You've got some anatomy issues. o_o A lot of her is out of proportion."

Om jag vore hämndlysten skulle jag lätt kunna gå in på dennes sida och gå igenom att hennes inte är värst mycket bättre med för långa ben och för smala midjor. Trampa i glashus någon? Visst, det kanske var menat som konstruktiv kritik men då kunde hon lika gärna gå igenom mina andra bilder för att upptäcka att jag faktiskt har ett viss sinne för proportioner.

Samt att det är meningen att vara en klichébimbo, sådana ÄR inte proportionella. De ska se ut som Barbie eller någon av hennes anhang, det är bara att titta i leksaksbutikerna på dockhyllan så har ni mina förebilder.

Kan ju vara den sena timmen som gör mig extra grinig men jag är trött på att någon måste klaga när jag glatt påpekar att jag är nöjd med teckningen. Självklart måste någon ta ner mig på jorden, någon som inte ens är svensk och känner till jantelagen.

Natten börjar lida mot morgon och jag kände mig tvungen att tända i hallen eftersom min väska trillade ner utan någon anledning, min hall är inte mitt favoritutrymme.

Kommentarer
Postat av: H-T-J

Come one and all and see the broken man, talking to himself
He sits and waits for something better, he?ll never find it here
The people touch his hair and pinch his cheek; he can?t even feel it

There it goes again, he?s listening to someone
He hears the bitter laughter
And all he wants to know is

Why------ does any of it matter? (I can?t take it anymore)
You?ve gotta try------ the inhale that makes the exhale so much better

He wipes his hands on anything in reach, he never feels clean
He shakes at night because his nerve is gone, every muscle hurts
Come one and all and see what happened that broken man is me

There it goes again, I can hear it louder
It doesn?t feel good anymore
All I want to know is

Why------ does any of it matter? (I can?t take it anymore)
You?ve gotta try------ the inhale that makes the exhale so much better

Now I know I disappear!
I can?t find my way from out of here!
Everything is fading on me!
Someone tell me someone tell me
Someone - tell me

Why------ does any of it matter? (I can?t take it anymore)
You?ve gotta try------ the inhale that makes the exhale so much better

Why? ! you?ve gotta try!!

2008-02-13 @ 07:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback