Den tråkiga vardagen

image24

Jag har det så mycket roligare när jag kryper ner i min soffa och låter min soffdrake äta upp mig istället för att uttråkat slänga en filt om fötterna för att jag fryser. Soffdrakarna är väldigt små i maten och mumsar vanligtvis bara lite på konturerna av sitt offer för att sedan spotta upp resterna nästintill oskadade.

Det är inte jag som lever i förnekelse, det är alla andra. Man måste gå balansgång på trottoarkanten när man väntar på någon annan och det är obligatoriskt att sträcka ut armarna för att inte falla. Brunnslock med A ger avundsjuka, tre dunkar i ryggen klarar av det, K ger kärlek men reglerna säger inget om NÄR den kommer så jag gissar på att den kommer i ett stort kvävande lass när repen ger efter.

Glass är godast på vintern, då smälter den inte ner på struten och håller sig perfekt kall hela tiden. Lördagsgodispåsarna är mycket roligare än polly, det finns alltid plats för ett kinderägg och de så kallade "barnparaplyerna" är de bästa som finns!

Jag är full av lärdom, så lär er för tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback