En jädra förbannad sörja

Håhåjaja... Vad kan man säga... Jag är riktigt insmetad i skiten och jag har bara mig själv att skylla för min situation. Men vad gör man när man försöker bara att flyta med och inte är van? Jag kommer snart kunna mynta ett eget uttryck med att "göra en Alv".

Det finns det där som man BORDE göra men ändå så vill jag dra ut på lidandet lite innan även om det är jag som kommer fara illa i slutet. Det är så förbannat svårt. Usch. Ha kakan och äta den samtidigt, går inte att säga så mycket mer än det.




Jag börjar allvarligt tro att det är något ruttet med räknarsystemet på det här haket. Jag har svårt att tro att jag skulle kunna gå från max sju besökare om dagen till över trettio.

Kommentarer
Postat av: H-T-J

Jag har börjat röra lite på mig, det kanske är det du märker ...

2007-09-10 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback