Oh, så originellt

Kan inte alla brudtrålande människor hålla sig till rätt ställen samt kanske kunna hitta på något mer originellt att skriva istället för alla dessa förbannade klichéer? Oj, han skrev att jag är söt, jag vill föda hans barn! Världen är ytlig som synden, en bild på någons ansikte bjuder in till att skicka en meningslös hoper med bokstäver. Jag börjar snart tro att det är förklädda spam-apor som är skyldiga och inte människor. Det är väl inte så svårt att gissa sig till vilka svar som är mina, eller hur? Ja, det är inte så svårt att bara strunta i att svara men jag är för artig av naturen så det är svårt, samt att jag hoppades på ett svar som skulle omkullkasta mina teorier.

Eftersom detta inte har skett än så står teorin om apor fast som berget. Jag kanske ska skicka en länk till Chiquitas hemsida om de har en sådan? Det tåls att tänka på.

------------------------------------------

hej..läget?

------------------------------------------

Hej, hej.

Jo, det är bra. Själv?


------------------------------------------

bra:)
du är söt..vad gör du då?


------------------------------------------

Tack, tack.

Sitter bara vid datorn och lyssnar på musik innan jag ska gå till sängs.


------------------------------------------

är du själv?
gillar dig;)
söker du något här?


------------------------------------------

Nu tänker jag ge dig lite tips till nästa gång bara för att vara snäll, känner mig storsint idag måste jag säga.

För det första, vad sägs om att börja med något mer originiellt i mailet som att kanske kommentera något som står i texten eller något som är på bilderna i galleriet. Till exempel: ?Marsvin ser jag att du har, är de roliga?? eller ?Jag tycker bättre om ninjor är pirater!? eller vad som helst än det fantasilösa ?Hej, läget?? som de flesta _alltid_ kör med. Eftersom trålningen efter folk är en stor del av nätet så gäller det att sticka ut vilket det där inte gjorde. Inget i det lilla du har skrivit gör att jag känner mig manad till att fortsätta konversationen vilket inte ger dig några pluspoäng. Du är säkert jättetrevlig men den enda bild jag får upp nu är att du är ännu en av de som tittar på en bild och tycker ?Woooo! En bruuuuud! Tuuuttar!? eller liknande vilket inte är speciellt smickrande för personligheten.

Jag tackar för visat intresse, men det här stället är ett community för alternativa människor och inte någon sorts dating-sida. Jag söker inget mer än att hålla koll på mina vänner samt kanske lyckas finna en och annan ny bekantskap att snacka skit med, det är bara bonusen men absolut inte det som gjorde att jag gjorde ett konto här.

Jag rekommenderar http://www.spraydate.se eller http://www.porrigt.se för det du troligen söker eftersom dina fraser är väldigt lika de jag får då och då på spraydate.

Lycka till och ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback