Uppdatering

Igår var jag hos farbror doktor och blev sjukskriven i tre veckor. På kvällen ringde han upp och förklarade att jag troligen får en remiss till psyk i Hallsberg. Känns konstigt att titta på det medicinska underlag som försäkringskassan ska ha där det står konstiga ord som på något vis känns malplacerade i samband med mig. "depressiv episod, ångesttillstånd" Usch.

Karusellen har börjat och oron blandar sig till viss del på grund av det och till andra delen över hur i hela helvetet jag ska överleva sommaren. Pengar, vad är det?

En förkylning med ursprung från Hultsfred har smygit sig på mig och jag vaknade upp elva idag (somnade vid halv ett, gör inget annat än att sova) med uttorkad gom och täppt näsa. Funderar någonstans på att försöka köpa lite glass med jag vågar inte på grund av det dåliga samvete jag kommer få av den efteråt. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback