Pffft igen.

"Du kanske inte har lust att köpa ut sprit, men då kanske inte jag har lust att gå ut gymnasiet!"

http://www.systembolagetkampanj.se/antilangning/

Den var nog min favorit hittills, som om jag skulle köpa ut till någon.  Det händer inte.

Ja, jag är en laglydig, tråkig  liten skitkärring men något roligt måste jag ha och det är underhållande att neka folk sådant. Visst, om det var en nära vän men i helvete heller att jag skulle köpa ut till någon främmande.  Som den gången några små snorungar försökte få mig att köpa ut cigaretter för hundra år sedan. Troligen siktade de in sig på mig eftersom jag hade lilarutiga strumpbyxor och en palestinasjal knuten runt höften som kjol men tji fick de!

Dessvärre fick jag inte till den rätta rösten till den nekande kommentaren utan lät verkligen som den snörpiga tant jag var då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback