Närvaro

Av någon anledning har jag grymt ont i magen. Eller, det är väl inte så farligt om man jämför med mycket annat. Det är mer det att jag inte är van vid magont vilket gör att den känns etter värre. Skulle smärtan omvandlas i huvudvärk som jag är mer bekant med gissar jag på att det inte skulle vara mycket att hänga i julgranen.

Sängen hägrar och faktiskt så är jag trött. Ögonen svider efter att linserna suttit i sedan i fredags, inte något jag valde självmant utan det var helt enkelt det mindre onda av två sidor. Så ska det inte behöva vara.

Sömnen hägrar, undrar vad jag ska drömma den här natten. Senaste natten vet jag att jag drömde en hel del och vissa fragment fanns fortfarande kvar i minnet innan jag vaknade till totalt. Dessvärre så var jag inte vid mina sinnens fulla bruk så jag kunde locka ur det som fanns ur minnets vrår.

Även om man inte ska önska att saker och ting vore enkla så önskar jag det innerligt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback