Min drog

Kommande tatuering är färdigritad och tuschad. Platsen på kroppen är utvald och det där speciella krypandet i kroppen som jag så väl känner igen börjar göra sig påmind igen. Den är inte speciellt stor men den kommer bli fin där den ska sitta.

Min åttonde tatuering kommer det bli, sedan har jag bara en till planerad och så tog kroppen slut. Nej, de är inte speciellt stora men ändå så gör de sitt för att göra mig hel. Den här ska sitta på ett ställe som jag egentligen är lite nervös att sätta något på av rädsla för kroppens ständiga förändrande. Det kommer vara den där hemliga som inte kommer ses av mer än vissa nära vänner och andra utvalda.

Jag längtar redan.

Jag kan höra det magiska ljudet av surrandet. Lukten av lokalerna.

Däremot kommer den här göra rejält ont jämfört med mina tidigare. Det kommer säkerligen svida ordentligt, men det är det värt.


Det är det värt.



Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback