En rumpa på fronten

I ren uttråkning så surfade jag in på snyggast.se igen. Varför? Därför att gothornot inte fungerar längre, där kunde man ha riktigt underhållande om man hade urbota tråkigt. Ja, jag är en expert på meningslöst surfande.

Klichéerna haglade friskt på den sidan. Alla killar på topplistan såg exakt likadana ut med halvlångt hår med fasligt mycket smet i och jag tror banne mig de flesta hade en randig tröja. Visserligen är randigt en bra sak, men det kändes lite löjligt.

Tjejernas topplista... Av tjugo stycken så tror jag faktiskt bara det var en som inte såg ut som om hon försökte göra sig till. Alla andra (förutom en som kompenserade brist på urringning med en löjligt kort tröja som skulle göra Britney Spears avundsjuk. Fast hon var ju faktiskt på sista topplisteplatsen, mer tuttar bruden!) satt och åmade sig framför webbkamerorna och jag började undra om inte alla antingen har fått tag på världens bästa bh eller så har deras föräldrar sponsrat med silikon. Ju mer tuttar, desto högre upp på listan.

Det är för sorligt. Jag tycker visserligen om att ha en djup urringning men att se så många på en gång så har jag faktiskt svårt att förstå att karlar (och kvinnor för den delen med) inte tröttnar.

Fast, vad fan. Är ni dumma nog för att gå på en djup urringning så ska jag väl inte klaga utan istället utnyttja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback