Med risk för att verka tjatig

Någonstans trodde jag att en profilbild skulle föreställa personen som ÄGER profilen, inte avkomman de producerar. Eller så är det en armé av spädbarn som kommer ta över världen snart eftersom de uppenbarligen är smarta nog för att skapa konton, föra sociala liv på internet, konspirera till maktövertagande och liknande.

Varför envisas alla med att försvinna? Varför kan de inte bara lägga in bilderna i album, varför måste de pressas upp överallt? Jag vill se hur NI ser ut, inte era barn. Vill jag titta på dem så tittar jag väl banne mig på andra bilder. Jag ska ta bilder i toaletten när jag har suttit riktigt länge eftersom avföring också är en del av mig för att se reaktionerna men eftersom jag inte är smaklös så tänker jag inte göra det.

Människan har avlat hela tiden eftersom det är det som är meningen så varför skulle alla bli så imponerade nu? Det finns en film som heter Children of men eller liknande, det var där någonstans jag började inse att jag förmodligen har lika stort hjärta som Grinchen och jag skiter fullständigt i det.


Någon som har sett julstämningen förresten? Jag tror att jag har tappat bort den och jag börjar sakna den.


Dagen har gått åt till att vara extremt bakfull och min kropp stoltserar med ett antal nya blåmärken och bulor, jag trillade nämligen ur sängen under natten för att jag inte kunde hålla balansen. Min säng rör sig uppenbarligen. Träningsvärken är gnagande i benen och min vänstra stortå är skinnflådd. Varför? Pepparkaksfest. Vin, apfelkorn, päron baja och öl. Totalstudsande till 2 unlimited. Min ursäkt till det? För att jag får dansa till det eftersom det är min barndom. Japp. Ursäkter till absolut allt.




Pirates rule.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Varför kommer jag bara att tänka på Invader Zim-avsnittet Plague of Babies? Om du inte sett det så måste du. Du kommer att älska det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback